Πηγή:http://tharrosnews.gr
Ζητείται
Άραβας σεΐχης ή Ρώσος μεγιστάνας να αγοράσει την αλεξίσφαιρη και
αλεξίβομβη κρατική BMW, αξίας 750.000 ευρώ, η οποία μένει προς το παρόν
στα αζήτητα, μας πληροφορεί ο ΒΗΜΑτοδότης. Ποιος, αλήθεια, θα αγοράσει
ένα τέτοιο ακριβό αυτοκίνητο και τι να το κάνει, διερωτάται και ο
αρμόδιος για τα κρατικά αυτοκίνητα, αναπληρωτής υπουργός Διοικητικής
Μεταρρύθμισης, Γ. Κατρούγκαλος.
Η εντολή, ωστόσο, του πρωθυπουργού είναι να πωληθούν τα υπουργικά αυτοκίνητα και είναι σαφής, αλλά μη νομίζετε ότι για να γίνει αυτό είναι εύκολη υπόθεση. Να σας αποκαλύψω ότι το κράτος (διάβαζε η κυβέρνηση) δε διαθέτει μόνο μία πανάκριβη BMW, αλλά δύο, και η «δίδυμη αδελφή της πανάκριβης και πολυτελούς Μπέμπας του Μνημονίου» βρίσκεται παρκαρισμένη στο Μέγαρο Μαξίμου. Είχε αγοραστεί επί κυβερνήσεως Γ. Παπανδρέου, είχε παραχωρηθεί στον εκάστοτε υπουργό Δημόσιας Τάξης και εν συνεχεία στον πρωθυπουργό.
Η πρώτη της εμφάνιση ως πρωθυπουργικό αυτοκίνητο έγινε στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», όταν ο τότε πρωθυπουργός Αντ. Σαμαράς πήγε να παραλάβει την Άνγκελα Μέρκελ. Να σημειώσω ότι η καγκελάριος της Γερμανίας διαθέτει και αυτή BMW, αλλά το πιο φθηνό μοντέλο.
Είτε πουληθούν είτε όχι τα δύο θωρακισμένα αυτά αυτοκίνητα, η εξοικονόμηση χρημάτων για το κράτος (αφήνοντάς τα ανενεργά) θα είναι μεγάλη. Να σκεφτείτε ότι θέλουν περίπου 10.000 ευρώ το χρόνο το καθένα για συντήρηση και δεκάδες χιλιάδες ευρώ για βενζίνη.
Την ίδια ώρα άρχισε από την επομένη των προγραμματικών δηλώσεων του πρωθυπουργού η απογραφή των κρατικών αυτοκινήτων που διαθέτουν (μόνο) τα υπουργεία. Δε θα το πιστέψετε, αλλά βρέθηκαν έως σήμερα 700 κάθε κατηγορίας και κάθε κυβισμού.
Μόνο το σέρβις τους στοιχίζει στους φορολογουμένους 2.100.000 ευρώ το χρόνο (και εάν τρακάρει κανένα απ’ αυτά προσθέστε και άλλα χρήματα). Άρχισαν, όμως, και οι πρώτες εξαιρέσεις από την απόφαση του πρωθυπουργού: τα κρατικά αυτοκίνητα που διατίθενται για τη μεταφορά των υψηλόβαθμων αξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων (περίπου 680) δε θα πειραχθούν. - See more at: http://tharrosnews.gr/news/content/%CE%B6%CE%B7%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B4%CE%AF%CE%B4%CF%85%CE%BC%CE%B5%CF%82#sthash.QohKlgGa.dpuf
Η εντολή, ωστόσο, του πρωθυπουργού είναι να πωληθούν τα υπουργικά αυτοκίνητα και είναι σαφής, αλλά μη νομίζετε ότι για να γίνει αυτό είναι εύκολη υπόθεση. Να σας αποκαλύψω ότι το κράτος (διάβαζε η κυβέρνηση) δε διαθέτει μόνο μία πανάκριβη BMW, αλλά δύο, και η «δίδυμη αδελφή της πανάκριβης και πολυτελούς Μπέμπας του Μνημονίου» βρίσκεται παρκαρισμένη στο Μέγαρο Μαξίμου. Είχε αγοραστεί επί κυβερνήσεως Γ. Παπανδρέου, είχε παραχωρηθεί στον εκάστοτε υπουργό Δημόσιας Τάξης και εν συνεχεία στον πρωθυπουργό.
Η πρώτη της εμφάνιση ως πρωθυπουργικό αυτοκίνητο έγινε στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», όταν ο τότε πρωθυπουργός Αντ. Σαμαράς πήγε να παραλάβει την Άνγκελα Μέρκελ. Να σημειώσω ότι η καγκελάριος της Γερμανίας διαθέτει και αυτή BMW, αλλά το πιο φθηνό μοντέλο.
Είτε πουληθούν είτε όχι τα δύο θωρακισμένα αυτά αυτοκίνητα, η εξοικονόμηση χρημάτων για το κράτος (αφήνοντάς τα ανενεργά) θα είναι μεγάλη. Να σκεφτείτε ότι θέλουν περίπου 10.000 ευρώ το χρόνο το καθένα για συντήρηση και δεκάδες χιλιάδες ευρώ για βενζίνη.
Την ίδια ώρα άρχισε από την επομένη των προγραμματικών δηλώσεων του πρωθυπουργού η απογραφή των κρατικών αυτοκινήτων που διαθέτουν (μόνο) τα υπουργεία. Δε θα το πιστέψετε, αλλά βρέθηκαν έως σήμερα 700 κάθε κατηγορίας και κάθε κυβισμού.
Μόνο το σέρβις τους στοιχίζει στους φορολογουμένους 2.100.000 ευρώ το χρόνο (και εάν τρακάρει κανένα απ’ αυτά προσθέστε και άλλα χρήματα). Άρχισαν, όμως, και οι πρώτες εξαιρέσεις από την απόφαση του πρωθυπουργού: τα κρατικά αυτοκίνητα που διατίθενται για τη μεταφορά των υψηλόβαθμων αξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων (περίπου 680) δε θα πειραχθούν. - See more at: http://tharrosnews.gr/news/content/%CE%B6%CE%B7%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B4%CE%AF%CE%B4%CF%85%CE%BC%CE%B5%CF%82#sthash.QohKlgGa.dpuf
Ζητείται
Άραβας σεΐχης ή Ρώσος μεγιστάνας να αγοράσει την αλεξίσφαιρη και
αλεξίβομβη κρατική BMW, αξίας 750.000 ευρώ, η οποία μένει προς το παρόν
στα αζήτητα, μας πληροφορεί ο ΒΗΜΑτοδότης. Ποιος, αλήθεια, θα αγοράσει
ένα τέτοιο ακριβό αυτοκίνητο και τι να το κάνει, διερωτάται και ο
αρμόδιος για τα κρατικά αυτοκίνητα, αναπληρωτής υπουργός Διοικητικής
Μεταρρύθμισης, Γ. Κατρούγκαλος.
Η εντολή, ωστόσο, του πρωθυπουργού είναι να πωληθούν τα υπουργικά αυτοκίνητα και είναι σαφής, αλλά μη νομίζετε ότι για να γίνει αυτό είναι εύκολη υπόθεση. Να σας αποκαλύψω ότι το κράτος (διάβαζε η κυβέρνηση) δε διαθέτει μόνο μία πανάκριβη BMW, αλλά δύο, και η «δίδυμη αδελφή της πανάκριβης και πολυτελούς Μπέμπας του Μνημονίου» βρίσκεται παρκαρισμένη στο Μέγαρο Μαξίμου. Είχε αγοραστεί επί κυβερνήσεως Γ. Παπανδρέου, είχε παραχωρηθεί στον εκάστοτε υπουργό Δημόσιας Τάξης και εν συνεχεία στον πρωθυπουργό.
Η πρώτη της εμφάνιση ως πρωθυπουργικό αυτοκίνητο έγινε στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», όταν ο τότε πρωθυπουργός Αντ. Σαμαράς πήγε να παραλάβει την Άνγκελα Μέρκελ. Να σημειώσω ότι η καγκελάριος της Γερμανίας διαθέτει και αυτή BMW, αλλά το πιο φθηνό μοντέλο.
Είτε πουληθούν είτε όχι τα δύο θωρακισμένα αυτά αυτοκίνητα, η εξοικονόμηση χρημάτων για το κράτος (αφήνοντάς τα ανενεργά) θα είναι μεγάλη. Να σκεφτείτε ότι θέλουν περίπου 10.000 ευρώ το χρόνο το καθένα για συντήρηση και δεκάδες χιλιάδες ευρώ για βενζίνη.
Την ίδια ώρα άρχισε από την επομένη των προγραμματικών δηλώσεων του πρωθυπουργού η απογραφή των κρατικών αυτοκινήτων που διαθέτουν (μόνο) τα υπουργεία. Δε θα το πιστέψετε, αλλά βρέθηκαν έως σήμερα 700 κάθε κατηγορίας και κάθε κυβισμού.
Μόνο το σέρβις τους στοιχίζει στους φορολογουμένους 2.100.000 ευρώ το χρόνο (και εάν τρακάρει κανένα απ’ αυτά προσθέστε και άλλα χρήματα). Άρχισαν, όμως, και οι πρώτες εξαιρέσεις από την απόφαση του πρωθυπουργού: τα κρατικά αυτοκίνητα που διατίθενται για τη μεταφορά των υψηλόβαθμων αξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων (περίπου 680) δε θα πειραχθούν. - See more at: http://tharrosnews.gr/news/content/%CE%B6%CE%B7%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B4%CE%AF%CE%B4%CF%85%CE%BC%CE%B5%CF%82#sthash.QohKlgGa.dpuf
Η εντολή, ωστόσο, του πρωθυπουργού είναι να πωληθούν τα υπουργικά αυτοκίνητα και είναι σαφής, αλλά μη νομίζετε ότι για να γίνει αυτό είναι εύκολη υπόθεση. Να σας αποκαλύψω ότι το κράτος (διάβαζε η κυβέρνηση) δε διαθέτει μόνο μία πανάκριβη BMW, αλλά δύο, και η «δίδυμη αδελφή της πανάκριβης και πολυτελούς Μπέμπας του Μνημονίου» βρίσκεται παρκαρισμένη στο Μέγαρο Μαξίμου. Είχε αγοραστεί επί κυβερνήσεως Γ. Παπανδρέου, είχε παραχωρηθεί στον εκάστοτε υπουργό Δημόσιας Τάξης και εν συνεχεία στον πρωθυπουργό.
Η πρώτη της εμφάνιση ως πρωθυπουργικό αυτοκίνητο έγινε στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», όταν ο τότε πρωθυπουργός Αντ. Σαμαράς πήγε να παραλάβει την Άνγκελα Μέρκελ. Να σημειώσω ότι η καγκελάριος της Γερμανίας διαθέτει και αυτή BMW, αλλά το πιο φθηνό μοντέλο.
Είτε πουληθούν είτε όχι τα δύο θωρακισμένα αυτά αυτοκίνητα, η εξοικονόμηση χρημάτων για το κράτος (αφήνοντάς τα ανενεργά) θα είναι μεγάλη. Να σκεφτείτε ότι θέλουν περίπου 10.000 ευρώ το χρόνο το καθένα για συντήρηση και δεκάδες χιλιάδες ευρώ για βενζίνη.
Την ίδια ώρα άρχισε από την επομένη των προγραμματικών δηλώσεων του πρωθυπουργού η απογραφή των κρατικών αυτοκινήτων που διαθέτουν (μόνο) τα υπουργεία. Δε θα το πιστέψετε, αλλά βρέθηκαν έως σήμερα 700 κάθε κατηγορίας και κάθε κυβισμού.
Μόνο το σέρβις τους στοιχίζει στους φορολογουμένους 2.100.000 ευρώ το χρόνο (και εάν τρακάρει κανένα απ’ αυτά προσθέστε και άλλα χρήματα). Άρχισαν, όμως, και οι πρώτες εξαιρέσεις από την απόφαση του πρωθυπουργού: τα κρατικά αυτοκίνητα που διατίθενται για τη μεταφορά των υψηλόβαθμων αξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων (περίπου 680) δε θα πειραχθούν. - See more at: http://tharrosnews.gr/news/content/%CE%B6%CE%B7%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B4%CE%AF%CE%B4%CF%85%CE%BC%CE%B5%CF%82#sthash.QohKlgGa.dpuf
Ζητούν πελάτες για τις... δίδυμες
Τελευταία Ενημέρωση: 11/02/2015 15:19
- See more at:
http://tharrosnews.gr/news/content/%CE%B6%CE%B7%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B4%CE%AF%CE%B4%CF%85%CE%BC%CE%B5%CF%82#sthash.QohKlgGa.dpuf
Ζητείται Άραβας σεΐχης ή Ρώσος μεγιστάνας να αγοράσει την αλεξίσφαιρη
και αλεξίβομβη κρατική BMW, αξίας 750.000 ευρώ, η οποία μένει προς το
παρόν στα αζήτητα, μας πληροφορεί ο ΒΗΜΑτοδότης. Ποιος, αλήθεια, θα
αγοράσει ένα τέτοιο ακριβό αυτοκίνητο και τι να το κάνει, διερωτάται και
ο αρμόδιος για τα κρατικά αυτοκίνητα, αναπληρωτής υπουργός Διοικητικής
Μεταρρύθμισης, Γ. Κατρούγκαλος.
Η εντολή, ωστόσο, του πρωθυπουργού είναι να πωληθούν τα υπουργικά αυτοκίνητα και είναι σαφής, αλλά μη νομίζετε ότι για να γίνει αυτό είναι εύκολη υπόθεση. Να σας αποκαλύψω ότι το κράτος (διάβαζε η κυβέρνηση) δε διαθέτει μόνο μία πανάκριβη BMW, αλλά δύο, και η «δίδυμη αδελφή της πανάκριβης και πολυτελούς Μπέμπας του Μνημονίου» βρίσκεται παρκαρισμένη στο Μέγαρο Μαξίμου. Είχε αγοραστεί επί κυβερνήσεως Γ. Παπανδρέου, είχε παραχωρηθεί στον εκάστοτε υπουργό Δημόσιας Τάξης και εν συνεχεία στον πρωθυπουργό.
Η πρώτη της εμφάνιση ως πρωθυπουργικό αυτοκίνητο έγινε στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», όταν ο τότε πρωθυπουργός Αντ. Σαμαράς πήγε να παραλάβει την Άνγκελα Μέρκελ. Να σημειώσω ότι η καγκελάριος της Γερμανίας διαθέτει και αυτή BMW, αλλά το πιο φθηνό μοντέλο.
Είτε πουληθούν είτε όχι τα δύο θωρακισμένα αυτά αυτοκίνητα, η εξοικονόμηση χρημάτων για το κράτος (αφήνοντάς τα ανενεργά) θα είναι μεγάλη. Να σκεφτείτε ότι θέλουν περίπου 10.000 ευρώ το χρόνο το καθένα για συντήρηση και δεκάδες χιλιάδες ευρώ για βενζίνη.
Την ίδια ώρα άρχισε από την επομένη των προγραμματικών δηλώσεων του πρωθυπουργού η απογραφή των κρατικών αυτοκινήτων που διαθέτουν (μόνο) τα υπουργεία. Δε θα το πιστέψετε, αλλά βρέθηκαν έως σήμερα 700 κάθε κατηγορίας και κάθε κυβισμού.
Μόνο το σέρβις τους στοιχίζει στους φορολογουμένους 2.100.000 ευρώ το χρόνο (και εάν τρακάρει κανένα απ’ αυτά προσθέστε και άλλα χρήματα). Άρχισαν, όμως, και οι πρώτες εξαιρέσεις από την απόφαση του πρωθυπουργού: τα κρατικά αυτοκίνητα που διατίθενται για τη μεταφορά των υψηλόβαθμων αξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων (περίπου 680) δε θα πειραχθούν.
Α.Π.
Η εντολή, ωστόσο, του πρωθυπουργού είναι να πωληθούν τα υπουργικά αυτοκίνητα και είναι σαφής, αλλά μη νομίζετε ότι για να γίνει αυτό είναι εύκολη υπόθεση. Να σας αποκαλύψω ότι το κράτος (διάβαζε η κυβέρνηση) δε διαθέτει μόνο μία πανάκριβη BMW, αλλά δύο, και η «δίδυμη αδελφή της πανάκριβης και πολυτελούς Μπέμπας του Μνημονίου» βρίσκεται παρκαρισμένη στο Μέγαρο Μαξίμου. Είχε αγοραστεί επί κυβερνήσεως Γ. Παπανδρέου, είχε παραχωρηθεί στον εκάστοτε υπουργό Δημόσιας Τάξης και εν συνεχεία στον πρωθυπουργό.
Η πρώτη της εμφάνιση ως πρωθυπουργικό αυτοκίνητο έγινε στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», όταν ο τότε πρωθυπουργός Αντ. Σαμαράς πήγε να παραλάβει την Άνγκελα Μέρκελ. Να σημειώσω ότι η καγκελάριος της Γερμανίας διαθέτει και αυτή BMW, αλλά το πιο φθηνό μοντέλο.
Είτε πουληθούν είτε όχι τα δύο θωρακισμένα αυτά αυτοκίνητα, η εξοικονόμηση χρημάτων για το κράτος (αφήνοντάς τα ανενεργά) θα είναι μεγάλη. Να σκεφτείτε ότι θέλουν περίπου 10.000 ευρώ το χρόνο το καθένα για συντήρηση και δεκάδες χιλιάδες ευρώ για βενζίνη.
Την ίδια ώρα άρχισε από την επομένη των προγραμματικών δηλώσεων του πρωθυπουργού η απογραφή των κρατικών αυτοκινήτων που διαθέτουν (μόνο) τα υπουργεία. Δε θα το πιστέψετε, αλλά βρέθηκαν έως σήμερα 700 κάθε κατηγορίας και κάθε κυβισμού.
Μόνο το σέρβις τους στοιχίζει στους φορολογουμένους 2.100.000 ευρώ το χρόνο (και εάν τρακάρει κανένα απ’ αυτά προσθέστε και άλλα χρήματα). Άρχισαν, όμως, και οι πρώτες εξαιρέσεις από την απόφαση του πρωθυπουργού: τα κρατικά αυτοκίνητα που διατίθενται για τη μεταφορά των υψηλόβαθμων αξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων (περίπου 680) δε θα πειραχθούν.
Α.Π.
Προσθήκη νέου σχολίου